موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 21:302023-02-03ورزشي

نوار پیروزی های شاهین قطع شد 


در هفته دهم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور تیم شاهین کرمانشاه برابر شهرداری ساوه تن به شکستی خانگی داد.

  - منصور محمودی سرمربی تیم شاهین کرمانشاه، عصر امروز(14 بهمن) پس از پایان این دیدار که در سالن قمر بنی هاشم کرمانشاه برگزار شد، در گفت و گو با ایسنا با اشاره به شکست 2 بر یک تیمش برابر حریف ساوه ای، اظهار کرد: متاسفانه در این دیدار به دلیل کم دقتی بازیکنانمان نتیجه را واگذار کردیم.

وی تصریح کرد: موقعیت های زیادی بدست آوردیم که به دلیل همین کم دقتی ها آنها را از دست دادیم و در مقابل تیم حریف از فرصت هایش به خوبی استفاده کرد.

سرمربی تیم شاهین کرمانشاه اضافه کرد: البته در این دیدار سه بازیکن کلیدی تیم را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم.

وی در ادامه گفت: با این وجود این بازی برای ما تمام شده و در نظر داریم با یک برنامه ریزی خوب برای بازی بعدی آماده شویم تا بازهم در جمع مدعیان صعود قرار بگیریم.

تیم شاهین کرمانشاه تا به اینجای رقابت های لیگ دسته اول فوتسال 9 بازی داشته که در پنج بازی پیروز، در یک بازی مساوی شده و در سه بازی هم تن به شکست داده است.

تیم شاهین کرمانشاه با شکست امروز خود برابر شهرداری ساوه با یک پله سقوط به رده چهارم جدول گروه سوم رقابت های لیگ دسته اول رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوار پیروزی های شاهین قطع شد 

نوار پیروزی های شاهین قطع شد